معاونت فرهنگی و اجتماعی
رسانه دانشجویی دات
EnAr ورود 0

آغاز ثبت‌نام در بیست و هفتمین دوره ازدواج دانشجویی از 5 آبان

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از آغاز ثبت‌نام برای شرکت در بیست و هفتمین دوره ازدواج دانشجویی از 5 آبان خبر داد و گفت: این مهلت تا 30 این ماه ادامه دارد و حتما یکی از زوج‌های متقاضی ثبت نام در این دوره باید حتما دانشجو باشد.

آئین رونمایی از پوستر بیست و هفتمین دوره طرح ملی همسفر تا بهشت طی نشست خبری با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و اعضای هیات رئیسه نهاد و معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها حجت الاسلام و المسلین فاطمی‌پور برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در این نشست خبری بیست و هفتمین دوره ازدواج دانشجویی گفت: موضوع ازدواج از موضوعات مهم اجتماعی، فرهنگی و دینی کشور ما است و به عنوان مساله راهبردی جامعه ما نیز به حساب می آید.  ازدواج آگاهانه و به هنگام از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و یکی از فعالیت ها و رسالت های مهم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هاست. براساس اسناد بالادستی مثل سند دانشگاه اسلامی و سایر اسناد پرداختن به موضوع ازدواج از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طرح ملی همسفر تا بهشت برای توسعه نشاط زندگی سالم و امید در فضای دانشگاهی تشکیل شد و به تسهیل ازدواج دانشگاهی می‌پردازد و موجب افزایش نشاط و امید در جوامع دانشگاهی می شود و این از برکات این طرح است.

رئیس نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور با اشاره به بیست و هفتمین دوره ازدواج دانشجویی گفت: فرآیند ثبت نام بیست و هفتمین دوره ازدواج دانشجویی از 5 آبان لغایت 30 آبان ماه 1403 می باشد و در این دوره اعزام کاروان های ازدواج دانشجویی به مشهد مقدس از ۲۶ آبان آغاز می‌شود. در این دوره ۳۰ کاروان ۳۵۰ زوجی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

زمان ثبت نام:

5 آبان ماه 1403 لغایت 30 آبان ماه 1403

تاریخ رسمی عقدمجاز:

کسانی که تاریخ ازدواجشان در فاصله زمانی 1 فروردین ماه 1402 الی 30 مهرماه 1403 می باشد.

شرایط ثبت نام:

ملاک دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در بازه زمانی (نه دانشجو بودن در زمان ثبت نام)

مشاهده و شرایط ثبت نام:
https://ezdevaj.nahad.ir

 

به گزارش روابط عمومی نهاد رهبری دانشگاه‌های استان هرمزگان، دانشجویان متأهل علاقه‌مند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه استانی طرح به شماره 07633336007 و یا دفتر نهاد رهبری در دانشگاه خود تماس حاصل نمایند.

 

پایان خبر

2
بازدید امروز: 18    بازدید کل: 100
captcha