روابط عمومی دانشگاه هرمزگان
تلفن:07633711015
شرح وظايف:
روابط عمومي در يک سازمان، دريچه اي است که از وراي آن فعاليتهاي يک سازمان به خوبي قابل مشاهده است و به عنوان نهادي بنيادي در نظام مديريتي حدفاصل بين مخاطبان و مسئولان يک سازمان است. فعاليتهاي اين واحد به دوبخش درون سازماني و برون سازماني تقسيم مي شود.
الف( درون سازماني شامل :
1- ساماندهي روابط بين دانشکده ها و واحدهاي زير مجموعه دانشگاه
2-تهيه آرشيو تصويري ازوقايع وروند پيشرفت دانشگاه
3-- همکاري جهت برگزاري سمينارهاي علمي و هدايت فعاليتهاي بخشهاي مختلف دانشگاه در اين ارتباط
4- ارائه تاريخچه مختصري از دانشگاه و ثبت وقايع مهم در روند روبه پيشرفت آن
5-تهيه تصاوير اعم از عکس و فيلم از مراسم، کنفرانسها، تجمعات و تحولات دانشگاه و حفظ آنها
6- تهيه گزارش تصويري از روند فعاليتهاي عمراني
ب) برون سازماني شامل :
1- معرفي دانشگاه به دانشگاهها، موسسات مختلف علمي-پژوهشي و مراکز تحقيقاتي و صنعتي از طريق انتشار کتب و بروشورهاي تبليغاتي
2- برقراري ارتباط با صدا و سيما و رسانه هاي ملي و محلي جهت انعکاس اخبار و رويدادهاي دانشگاه
3- انتشار نشريه خبري دانشگاه
روابط عمومی هنر برقراری ارتباط در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان و همچنین زمینه سازی برای دریافت انتظارات و خواسته های مخاطبان برای حرکت در مسیر آن است .به عبارت دیگر روابط عمومی هنر مردم داری است .روابط عمومی تمامی تلاش خود را معطوف تنظیم روابط سازمان و مردم می کند ، هوشمندانه سعی می نماید اهداف و برنامه ی سازمان با اتکاء به اصول اخلاقی و رسالت حرفه ای در قالب کار برنامه ای در جهت تحقق و حفظ منافع سازمان و مردم بکار بندد. وظایف روابط عمومی برقراری ارتباط صحیح و منطقی و اصولی با مخاطبان و همچنین اطلاع رسانی شفاف و روشن و دریافت انتظارات و خواسته های مخاطبان با بکار گیری روش و فنون مختلف می باشد .